Tää päivä alko huonosti. Jouduin kuunnella jotai ininää meijän luokkalaisilt, koska must on tullu kauhee pahis! Huomaa kyl et ne on vähä urpo porukkaa ku ne kuvittelee et jos lintsaa yhen esityksen, ei tee läksyi ja hengaa keskustas on pahis. Mua muutenkin ärsyttää se et asiat pitäis tehä tietyl taval, vaa koska se on "oikee" tapa. Eiks ne kannattais niin et itel on hauskaa?

No mut nyt oon hyväl tuulel, koska hengasin tänää hyväs porukas ja meil oli nii hyvää läppää. Olin oma itteni ja paljo vapautuneempi ku yleensä isos porukas. Siel oli kans ihmisii, jotka yleensä dissaa mua, mut tänää ne oli mulle tosi kivoija puhuin iha syvällisiiki niitten kaa. Tiiän kyl et ne heittää läpäl, mut suutun niille ain silti.

Sit on yks poika. En tunne sitä viel hyvin et en oo kuses siihe, mut se on... kiinnostava. He makes me lose my head. Enkä mä tiiä onks se hyvä vai huono asia. Sitä mä jopa haluun totella(!), mut oisin iha messed up ain jos riideltäis. Ja me riideltäis isosti, koska se on yht äkkipikanen ku mä. Meil on kyl hyvät jutut tykkään sen tavast olla. We'll see...