Mä oon hikinen! Tänää oli viikon kahet rankimmat treenit, ihanaa.(-.-) Oon nii varma et huome mul kramppaa kaikki, tai voisha sitä tietty venytelläkki... Mut se on kyl parast, ku osaa jonku sarjan nii et sen voi vetää iha tunteel. Haluisin kyl viel ottaa jonku sheikkailuhoppitunnin, ku viime vuon se oli nii ihana.

No mut huome pääsee kyl tanssii! Mennää sinne samaa mestaa bilettää, mis oltii viimeviikolki. Sinne sais jäädä yöks ja sillee, et yritän saada mutsin suostuu. Ei kyl voi tietää mitä se sanoo... Se oli tänää jossai vanhempain jutus ja joudun kuulemma kuraattorille.( - ^ ) Maikkojen mielest oon masentunu ja mul on paska asenne. Oikeesti se menee vähä sillee, et en jaksa välittää säännöist ku saan ne ysit kuitenki.

Huomisest tulee kyl iha huippu päivä! Ja yö jos saadaa jäädä sinne... ( :D ) Hei täst ei kyl seuraa mitää hyvää! No eei ny, siit tulee hubaa. Kerron kyl sit et mitkä fiilikset... Oon kyl ny iha fiiliksis ku hyvä porukka tulos ja sillee. Cant wait! ÄÄÄ miten jaksan jossai koulus venaa tota?! Eiks se loma vois alkaa jo?