Tää on ollu kyl aika mainio päivä! Eka olin vähä shoppailemas ja sainki pari kivaa paitaa. Mun ois pitäny kyl ostaa takki ja kengät ja laukku... Mut sit tuli pieni draamahetki mutsin kaa ja lähettii sielt himaa. Me ei hirveen hyvi tulla toimee. Se vaan ärsyttää mua liikaa, ihme vikisijä seki.

No siis ku tultii takas lähin mestoille ja siit yhelle tutulle. Ei siel mitää isoi bileit ollu, ehkä 15 tyyppii, mut hauskaa kyl! Oli paril tyypil jotai omaa draamaa siel, mut muute paras meno ikin. Iha ihme juttui ja oisin voinu jäädä sinne viel moneks tunniks nauraa niille jätkille. Setti on ollu sellast et yhen jätkän kaa istuin ilma tyynyl ja puhuin saksaa... Sen kaa oli kyl muutenki laatujutut.Oli just chilli meno ja nauroin varmaa enemmän ku kuukautee.

Must tuntuu nyt et oon täs parin päivän aikan tutustunu paljo paremmi pariin ihmisee. Ja ne on sellassii et haluisinki tuntee ne paremmi. Oon siis kesäst asti hengannu uudes porukas, mut en oo paljoo jutellu ku parin tyypin kaa, ku oon ollu nii pidättyväine. Ei siin vikaa kyl oo ollu. Niil o hyvät läpät, joit oon tykänny kuunnella. Jossai vaihees rupes vähä ärsyttää, ku kukaa niist ei tienny mitää siit millane oon. Nyt oon  jotenki muuttunu ja päästäny niit lähemmäs, mut samal tuntuu et oisin etääntyny niist lähimmist kavereist. Nää kaikki siis hengaa samas porukas ja oon niitten hyvien kavereitten kautta tutustunu noihi muihi.